Živijo, sem Nejc, enciklopedija na dveh nogah. Vsaj Oskar misli, želi, hoče tako. Objavi Kako je živeti kot triletnik in Kako triletniku razložiti čare nogometa sta samo uvod v današnjo objavo!

Preden sem dobil otroka, sem bil nekako prepričan, da bom nekje do 4. razreda osnovne šole sinu znal odgovoriti na vsa njegova vprašanja. Zataknilo se je že v času, ko Oskar hodi še v vrtec.

Na prvi pogled se to zdi praktično nemogoče. Vsaj meni se je. Pričakoval sem, da me bo otrok v tem obdobju spraševal, kdaj raste kostanj, katera je tista žival, ki pleza po drevesu, kaj je tisto vozilo itn.

A če ostanem pri teh treh vprašanjih, me Oskar sprašuje, kot da je priznan biolog ali oglednik iz konkurenčnega podjetja:

’’Oči, kaj je tole?’’
’’Zakaj, je kostanj rjav?’’
’’Zakaj ima ta bel krogec na eni strani?’’
’’Zakaj ne smemo jesti divjega kostanja?’’

’’Oči, kaj je tista žival, veverica?’’
Kot velik ljubitelj veveric sem mi je zdelo, da me sin pa že ne bo ugnal v kozji rog in bom pripravljen na njegova vprašanja.
’’Zakaj ima tak rep?’’
’’Zakaj je veverica tako hitra?’’
’’Ali se hrani s kostanji?’’
’’Iz kakšnih dlak je njen kožuh?’’
….

Gradbena mehanizacija. Mala malica?

’’Oči, kaj je tale bager?’’
’’Zakaj nima koles, kaj ima to?’’
’’Zakaj dvigne lopato polno peska in se ne polomi?’’
’’Kaj so vse tiste ročke, ki jih upravlja stric?’’
’’Kako deluje ta hidravlika?’’

Na koliko vprašanj mislite, da sem vedel odgovor? Manj kot polovico! Ali vi poznate odgovore na ta vprašanja? Ali vsaj veste, če obstajajo kje tečaji:

– Jesenski poglobljeni tečaj o poznavanju divjega in domačega kostanja.
– Seminar življenje navadnih in rjavih veveric na kranjskem.
– Tridnevne praktične delavnice vožnje bagra in ostale mehanizacije.